Contact
Hotel Sunquest Newsletter
|
POLITICA DE ANULARE A UNEI REZERVARI 1. Dacă rezervarea este anulată in intervalul mai mare sau egal cu 7 zile calendaristice înainte de data de incepere a sejurului, vor fi retinute doar comisioanele bancare aferente operatiunilor de incasare si de restituire a sumei corespunzatoare rezervarii. 2. Dacă rezervarea este anulată in intervalul mai mic de 7 zile si 24 ore înainte de check-in, va fi retinut preţul pentru primele două nopţi din valoarea avansului platit, la care se adauga comisioanele bancare aferente operatiunilor de incasare si de restituire a sumei corespunzatoare rezervarii. 3. Dacă rezervarea este anulată cu mai putin de 24 ore inainte de check-in sau în caz de neprezentare, va fi retinut preţul total al rezervarii. ATENTIE! In cazul in care rezervarea a fost achitata cu cardul de vacanta, sumele achitate NU pot fi restituite. * Restituirea banilor se face in termen de maxim 20 de zile lucratoare de la momentul solicitarii. Aceasta politica de anulare se aplica pentru toate rezervarile exceptie facand numai acelea in cazul carora a fost comunicata explicit si in scris (email sau fax) de catre Hotel o alta politica de cancelare aplicabila. FOARTE IMPORTANT: Programul „Inscrieri Timpurii” este supus conditiilor speciale de anulare. Astfel, pentru ANULAREA/RENUNTAREA la pachetele de servicii contractate in acest program dupa ce acestea au fost confirmate si facturate, penalizarea este de 100% din valoarea pachetului. Rezervarile efectuate prin acest program nu pot suferi modificari ulterioare. Aceasta politica de anulare se aplica pentru toate rezervarile facute prin programul Inscrieri Timpurii, exceptie facand numai acelea in cazul carora a fost comunicata explicit in scris (email) de catre Hotel o alta politica de cancelare aplicabila. |