Link-uri rapide: Home | Contact | FEEDBACK TURISTI | Pagina de FACEBOOK
Calculati sejurul dvs. aici

Pentru a solicita o rezervare va rugam sa completati toate campurile din acest formular urmand sa fiti contactat in cel mai scurt timp de catre un reprezentant al hotelului pentru confirmarea/infirmarea disponibilitatii.

Contact

Hotel Sunquest
Str. Iuliu Maniu, nr. 9 Venus
Jud. Constanta
Certificat de clasificare Hotel SUNQUEST 165/919/19.01.2011
SC SUNQUEST SRL RO2423554 J13/1882/1992

Telefon rezervari: 0721595243 0721595273

Email sunquest.hotel@gmail.com
Coordonate GPS
Lat: 43.848873480043
Lon: 28.59903216362
google maps


Newsletter

Abonati-vă pentru a fi la curent cu oferte speciale
Așteapta te rog pana înregistrez ...


Sanatatea, siguranta si securitatea oaspetilor, precum si a membrilor echipei noastre, reprezinta principala noastra prioritate.
Va prezentam masurile implementate pentru prevenirea contaminarii cu noul coronavirus SARS-CoV-2, masuri care au la baza legislatia in vigoare, conform recomandarilor Organizatiei Mondiale a Sanatatii, Guvernului si Agentiilor Regionale de Sanatate, masuri ce vor fi adaptate în permanenta conform reglementarilor valabile la acel moment.

Vom continua sa actualizam aceasta pagina cu ultimele informatii privind masurile pentru siguranta dumneavoastra.

Masuri de siguranta si preventie impotriva COVID-19

Reguli pentru oaspetii nostri

Intrarea turistilor in hotel se va face doar pe usa principala de la receptie. Usa din dreptul iazului / liftului va fi folosita exclusiv de catre personal.

Va rugam sa va dezinfectati mainile la intrarea in hotel si la accesul in lift, in acest sens am montat dozatoare cu gel dezinfectant pentru maini in toate zonele cu trafic mare - intrare, receptie, lifturi, restaurant, piscina, grupuri sanitare.

Suntem obligati prin lege sa va solicitam sa purtati o masca de protectie in timp ce va aflati in zonele comune din hotel.

Pentru siguranta dumneavoastra, a celorlalti oaspeti, dar si a echipei noastre, va informam ca procedura de check-in include si verificarea temperaturii dvs. Va rugam sa acceptati aceasta procedura.

Va rugam sa respectati distantarea sociala fata de membrii echipei Sunquest si fata de ceilalti clienti ai hotelului. Va rugam sa respectati marcajele de pe podeaua din receptie deoarece mentin o distantare fizica de 2 metri.

FOARTE IMPORTANT!

Orele de check-in si check-out (pe care va rugam sa le respectati):

Check-in se poate face incepand cu ora 16:00;

Check-out se va face obligatoriu pana la ora 12:00.


Spatiile de cazare care v-au fost alocate nu pot fi schimbate datorită procedurilor de dezinfectare aplicate.


In functie de evolutia pandemiei generate de virusul SARS-COV 2 si in vederea limitarii transmiterii bolii, Hotelul Sunquest isi rezerva dreptul de a modifica datele de deschidere / inchidere ale hotelului, orele de check-in / check-out si de a actualiza Masurile de siguranta si preventie impotriva COVID-19.

Procedura de check-in,
respectiv completarea si semnarea documentelor se efectueaza folosind pixul personal sau pixurile puse la dispozitie de hotel pastrand o distanta de min 2 m fata de ceilalti turisti. Pentru diminuarea contactului cu receptionerul am instalat ecrane de plexiglas. Echipa din receptie / restaurant este dotata cu echipament de protectie care cuprinde manusi, masca, viziera, dezinfectant, pungi pentru deseuri si termometru cu infrarosu pentru masurarea temperaturii.

Va recomandam sa achitati sejurul dvs integral prin transfer bancar inainte de sosirea la hotel. Plata restului serviciilor la receptie, se poate face cu vouchere de vacanta sau va recomandam plata cu cardul, pentru evitarea sau limitarea contactului cu banii.

La check-out, cheia camerei se lasa in containerul special amenajat si marcat in acest sens la receptie.

Va rugam sa respectati marcajele si reconfigurarea mobilierului din zonele publice pentru a facilita pastrarea distantarii sociale.

Recomandam evitarea utilizarii liftului. Acesta poate fi folosit doar cand acest lucru este absolut necesar.

Pentru siguranta dvs. se va folosi doar un singur lift, cel inscriptionat pentru turisti. Cel de-al doilea lift va fi folosit exclusiv de personalul Hotelului Sunquest.

Liftul se va utiliza de o singura persoana, maxim 2, daca sunt oaspeti cazati in aceeasi camera.

La intrarea in lift exista dispozitiv cu dezinfectant pentru maini, iar panourile de comanda ale lifturilor sunt dezinfectate in mod frecvent de echipa noastra.

Acordam o atentie deosebita igienizarii tuturor punctelor de contact publice: usa acces hotel, zona receptiei, aparate POS, butoane lift, chei, clante, balustrade, manere, robinete, intrerupatoare, suporti materiale promotionale.

Am crescut frecventa de interventie in zonele publice la maxim 3 ore folosind solutii dezinfectante si antibacteriene autorizate. Spatiile toaletelor publice sunt curatate si dezinfectate cu produse profesionale dedicate, conform protocolului de curatenie actualizat.

Am eliminat din zonele publice si din camere, mapele, revistele, pliantele, hartiile si alte materiale printate. Informatiile vor fi actualizate fie in format electronic, fie pe site-ul hotelului.

!!! Locul de joaca si sala de proiectie filme vor fi DESCHISE!!!

Va recomandam sa ramaneti in camera si sa anuntati telefonic receptia in cazul in care nu va simtiti bine sau prezentati simptome ale infectiei cu Sars-Cov 2.

Vom pastra in permanenta o camera igienizata pentru a izola persoanele cazate care prezinta simptome de infectie compatibile cu boala (tuse, febra, greutatea respiratiei) pana la sosirea personalului medical specializat.

IN CAMERE

Am actualizat procedura de curatenie in camerele de hotel si am fost nevoiti sa scoatem din camere elementele cu risc de contaminare si greu de dezinfectat.

Angajatii care se ocupa de curatenia in camere, de schimbarea lenjeriei si a prosoapelor, vor intra în spațiul de cazare strict în lipsa dvs., fara a atinge obiectele dvs. personale.

Angajatii vor purta uniforma completa si echipamenul de protectie (masca, manusi, viziera) pe toata durata operatiunilor de curatenie.

In cazul in care, din motive de securitate si pentru protectia sanatatii dvs., nu doriti ca personalul de la curatenie sa intre in camera dvs., nu doriti schimbarea lenjeriei, a prosoapelor, va rugam sa ne precizati la receptie. Camerista va intra zilnic doar pentru aspirarea podelei si eliminarea gunoiului, in lipsa dvs.

Am scos toate materiale informative si publicitare din camere.

Am scos produsele din minibar, dar puteti cumpara de la receptie apa, racoritoare, bere.

Am scos periile de haine din camere.

Telecomanda pentru TV si pentru aer conditionat sunt infoliate pentru igienizare usoara dupa fiecare oaspete.

Am scos cuvertura de pat pentru a facilita igienizarea.

Am schimbat procedura de strangere a lenjeriei si prosoapelor astfel incat sa se evite scuturarea acestora. Lenjeria si prosoapele murdare ajung la spalatorie in saci separati, sortati de catre cameriste in procesul de curatenie in camere.

Lavetele si carpele de curatenie se schimba dupa fiecare camera curatata. Acestea se colecteaza intr-un recipient special pentru a fi curatate si dezinfectate la sfarsitul zilei. Caruciorul cameristei si toate ustensilele folosite vor fi dezinfectate la sfarsitul programului de lucru si vor fi inchise in oficiu. Se igienizeaza toate echipamentele (mopuri, galeti de mop, cosuri de gunoi, carucior, etc.) cu agentii de curatare si de igienizare recomandati.

In procesul de dezinfectare a camerei acordam o atentie deosebita clantelor, manerelor, intrerupatoarelor, prizelor, telecomenzilor, seifului, corpurilor de iluminat, tuturor suprafetelor plane.

Baile sunt curatate si dezinfectate cu produse profesionale dedicate, conform protocolului de curatenie actualizat.

Curatam frecvent filtrele de la aparatele de aer conditionat conform noului program stabilit de departamentul tehnic.

In situatia unei defectiuni tehnice aparute in camera dumneavoastra, va rugam sa anuntati receptia si sa parasiti camera pentru a evita contactul cu angajatul trimis sa remedieze deficienta.

IN RESTAURANT SI BUCATARIE

La intrarea in restaurant si la grupurile sanitare va vom pune la dispozitie instalatii de igienizare a mainilor.

Am extins terasa acoperita (din constructie) a restaurantului, astfel incat oaspetii nostri sa poata beneficia de spatiu suplimentar de servire a meselor in conditii de siguranta si distantare sociala.

Mesele vor fi plasate la o distanta de 2m intre ele, numarul persoanelor de la o masa va fi limitat la membrii aceleiasi familii si vor fi create fluxuri separate pentru a se putea pastra distanta necesara recomandata.

In cazul in care nu vor mai fi disponibile mese la momentul sosirii dvs. la restaurant, va rugam sa asteptati pastrand distantarea sociala. Vom dezinfecta mesele, scaunele dupa eliberarea fiecarei mese.

Practicile de distantare sociala vor fi respectate si monitorizate in toate locurile de luat masa.

Pentru siguranta dvs. Meniurile au fost eliminate. Scanati QR Code-ul sau accesati linkul pe care il veti gasi pe masa dvs. pentru a vizualiza meniul. La intrarea in restaurant / terasa veti regasi un panou cu meniul afisat.

Au fost eliminate bonurile de masa si inlocuite cu un card special care va fi primit la check-in,
card pe care veti avea incarcata suma corespunzatoare rezervarii dvs.

Va recomandam plata cu cardul bancar dupa epuizarea sumei incarcate pe cardul de masa.

In pauzele dintre mese (mic dejun, pranz, cina) vom dezinfecta mesele, scaunele si toate zonele publice din restaurant.

O atentie deosebita o acordam suprafetelor care au contact direct cu mancarea si bautura, atat la preparare, cat si la servire.

Am actualizat procedurile de receptie a marfii, astfel: furnizorii si angajatii care se ocupa cu livrarille / receptia marfurilor poarta echipament de protectie. Vom dezinfecta ambalajele prin pulverizare cu solutie dezinfectanta inainte de mutarea in spatiul de depozitare.

Toate produsele noastre sunt achizitionate de la furnizori acreditati, care prezinta certificate de conformitate.

Produsele nealimentare si produsele alimentare care nu necesita regim termic sunt depozitate intr-o zona tampon pentru 24 de ore; produsele alimentare proaspete sunt dezambalate intr-o zona separata, apoi spalate si depozitate in spatiile specifice.

Am actualizat procedurile de lucru si am crescut frecventa spalarii si dezinfectarii mainilor in toate procesele de lucru: procesare, prelucrare si comercializarea alimentelor.

Toti membrii echipei vor purta masti si / sau viziere si manusi de protectie. Toate utilajele utilizate frecvent, carucioare, masini de cafea, etc. vor fi curatate si igienizate frecvent.

Vasele sunt dezinfectate in masina de spalat vase profesionala.

Masinile de spalat vase vor functiona la o temperatura de 80˚C sau mai mult si includ o etapa obligatorie de pre-clatire si dezinfectare.

Toate paharele din bar vor fi spalate numai in masini de spalat vase profesionale.

Vor fi igienizate toate sticlele, echipamentele din bar.

Toate recipientele de condimente, ulei, otet, sare si piper vor fi curatate si igienizate dupa fiecare utilizare individuala sau vor fi inlocuite cu produse ambalate individual.

Toate suprafetele de preparare si depozitare ale alimentelor vor fi igienizate in mod regulat pe tot parcursul zilei, operatiunile fiind monitorizate in registre de control. Pardoselile vor fi dezinfectate pe tot parcursul zilei.

ZONA DE PISCINA SI PLAJA

Atat la plaja, cat si la piscina, va vom pune la dispozitie instalatii de igienizare a mainilor.

Pentru a intra în piscina, se va trece obligatoriu prin pediluviu pentru spalarea picioarelor, care va conține apa tratata cu clor.

La piscina va fi limitat accesul turistilor pentru a respecta distantarea sociala impusa.

In apa, fiecarui înotator trebuie să ii revină o suprafata exclusiva de cel putin 12 mp, de aceea in apa au voie max. 10 persoane simultan in piscina pentru adulti. Va rugam sa respectati aceata regula si sa nu intrati in apa cand capacitatea maxima este atinsa.


Sezlongurile de la piscina / plaja vor fi igienizate in fiecare dimineata, inainte de utilizare si, din nou, dupa fiecare turist si vor fi amplasate in conformitate cu ghidurile de distantare fizica recomandate de autoritati (minim 2 m distanta intre sezlonguri).

Va rugam pastrati distanta si nu deplasati sezlongurile fata de asezarea initiala.

Nu se pot face rezervari de sezlonguri.

Fiecare persoana trebuie sa vina obligatoriu cu prosop personal si nu poate sta pe sezlong fara prosop. Este interzisă utilizarea prosoapelor din dotarea camerei.

Servirea de la bar piscina se va face de către personalul angajat al unitatii, fara deplasarea turistilor în punctul de servire.

Testele de calitate a apei de la piscina se vor face in conformitate cu reglementarile legale, de 3 ori pe parcursul zilei. Se vor nota parametrii intr-un registru special. Expertii in Sanatate Publica au afirmat faptul ca datorita cantitatii de clor noul coronavirus nu traieste in apa din piscine.

Filtrele instalatiilor de la piscina vor fi curatate zilnic. Adaugarea de solutie de Clor si Ph se face conform normelor in vigoare, fiind notate in registre in conformitate cu legislatia actuala.

Accesul la plaja, in zona special amenajata pentru oaspetii Hotelului Sunquest, se face strict pe baza bratarilor de acces, personalizate cu logo Sunquest si se vor asigura cate 2 sezlonguri / camera dubla, indiferent de numarul adultilor sau al copiilor cazati in camera.

MASURI (reguli) PENTRU ANGAJATI

Echipa noastra este instruita pentru aplicarea riguroasa a tuturor masurilor legale privind preventia COVID-19. Fiecare angajat este informat in detaliu cu privire la masurile de prevenire esentiale. Totodata, acestia vor fi obligati sa respecte regulile de igiena pentru a evita transmiterea virusului (spalarea frecventa a mainilor, evitarea strangerilor de mana, distantarea fizica, evitarea contactului mainilor cu fata).

Accesul in hotel / restaurant pentru angajati se face indeplinind procedura de control pentru aceasta perioada: masurarea temperaturii si completarea formularului aferent, dezinfectarea mainilor. Personalul este informat referitor la proceduri stricte si clare privitoare la spalatul pe maini, purtarea echipamentului, distanta sociala.

Am actualizat echipamentul de lucru pentru echipa noastra, astfel, angajatii au primit alaturi de uniforma standard si manusi, masca de protectie, viziera (dupa caz).

Asiguram tuturor angajatilor dezinfectant pentru maini.

Am actualizat procedurile interne de lucru si am crescut frecventa spalarii pe maini si dezinfectarii spatiilor si ustensilelor in timpul proceselor de lucru (atat in bucatarie, servire, piscina, receptie).

Acordam atentie dezinfectarii manerelor, balustradelor, intrerupatoarelor etc. in zonele auxiliare destinate angajatilor, inclusiv vestiare.

Avem angajat personal sezonier cazat in camere dedicate la hotel, astfel incat acesti salariati nu vor fi nevoiti sa circule intre domiciliu si locul de munca sau prin oras, ceea ce este un mare avantaj in ceea ce priveste siguranta turistului. Pentru restul angajatilor, la intrarea in hotel li se va lua temperatura, dupa care se vor duce la vestiare si se vor imbraca cu uniformele corespunzatoare departamentului din care fac parte.

Va rugam sa respectati NORMELE DE CONDUITA, REGULAMENT LOC JOACA, PISCINA, PLAJA.

Va rugam ca in cazul in care dvs. (si/sau persoanele de care veti fi insotit) aveti probleme de sanatate, sa nu mai faceti deplasarea catre hotel si sa ne comunicati in cel mai scurt timp.

Inca o data va asiguram ca vom lua toate masurile necesare in functie de evolutia situatiei asociata cu noul coronavirus (COVID-19), vom respecta normele / masurile sanitare impuse si va garantam ca intreaga echipa va depune toate eforturile pentru ca sejurul dvs. sa fie unul cat mai SIGUR.